Platform Identity Management Nederland (PIMN)

PIMN voor beter identity management

Blogbijdragen Juli 2012 (1)

Overheidsdiensten zijn nu vooral digitale diensten

Nederlanders maken op grote schaal gebruik van digitale diensten van de overheid. Daarmee scoort Nederland hoog in internationaal verband. Tegelijkertijd kiest de overheid ook steeds vaker voor een persoonlijke benadering in geval van een klacht of bezwaar. Dat schrijft minister Spies van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties aan de Tweede Kamer.

Meer digitale dienstverlening levert de overheid maar ook de burger voordeel op. Dat wordt geschat op 1,6 miljoen euro per jaar voor de…

Doorgaan

Toegevoegd door PIMN op 10 Juli 2012 op 17.20 — Geen reacties

Maandarchieven

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2007

1970

Doe mee op LinkedIn

Vaker een update en goede mogelijkheid om zichtbaar te zijn.

© 2017   Gemaakt door Jaap Kuipers.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden